23.04

hejsan svejsan i lingonskogen !
Jag kom hem för cirkus 2 timmar sen. Jag har haft en underbar heldag i stan! Först så gick Ellenor och jag runt, kikade i affärer och käkade ! Senare så kom Eleni , Karin och Selma. Vi gick och hämtade ut biljetterna till filmen och sen gick vi och satte oss på Espresso House tills att vi blev insläppta på bion. Som jag sa innan så såg vi "Min låtsas fru" ! Den var jätterolig ! Vi skrattade oss igenom hela filmen, haha !
Idag har det varit riktigt skönt väder oxå , jag har kunnat gå i skinnjacka utan att frysa! gilla !

Jag fick med mej ett vitt baslinne med djupt skuren rygg och en korallfärgad bandeu! nöjd chey.
jag ska göra ett inlägg om bandeun senare så ska ni få se en bild oxå.




Kommentarer:
Postat av: ha-nn-ah

härlig bild!! Träffade ni cokså jättemånga som ni kände? Kändes som jag träffade halva svea och linne :P

2011-03-13 @ 15:45:30
URL: http://thehannah.devote.se

Vad har du på hjärtat?:
Namn:
vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg?:

lätta på hjärtat!:

Trackback