nytt till rummet !


[ingen bra bild ! ]
Jag beställde hem två canvastavlor i tisdags från fuji , och dom har redan kommit ! Extremt snabb leveranstid , det stog att det skulle ta mellan 7 och 10 dagar men de kom efter 3 , sjukt bra !
så om ni är suga på att framkalla nån canvas så gör det därifrån ;)
kommer inte riktigt ihåg hur mycket som kostade , men runt 300 skulle jag gissa.
Jag har gjort om lite i mitt rum (inte klart ännu) , men tavlorna har livat upp lite iallafall !
Fina Ellenor bloggade ju till mej igår, och som ni läste så ska vi ha en awsome kväll men ben & jerry !
nu luktar det mat , puss ♥


Kommentarer:
Postat av: ha-nn-ah

jättefina bilder på tavlorna!

2011-03-18 @ 08:40:53
URL: http://thehannah.devote.se

Vad har du på hjärtat?:
Namn:
vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg?:

lätta på hjärtat!:

Trackback