23 oktober 2011


[måste verkligen ut och ta lite nya bilder, känner att ni får se samma hela tiden..]
Hallå vänner!
Jag vet, bloggningen suger... Men jag har inte hunnit alls.
Igår så var jag på Nova Lund med pappa och syskonen. Fick med mej ett linne och ett svart fodral från topshop, och lite innebandy grejer, käk hos farmor och farfar. Sen mot kvällen stack jag hem till Ellenor och stannade över natten. Blev en hel del snack och filmtittande! Imorse så fick vi gå upp tidigt för att spela match, att vända från 4-1 till 4-4 känns ju rätt bra, ett poäng rikare iallafall! Ellenor ligger här brevid mej och sover, vi är alltid döda på söndagar, haha! Vi hörs mer ikväll, xx


Kommentarer:

Vad har du på hjärtat?:
Namn:
vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg?:

lätta på hjärtat!:

Trackback