sjuk tjej..

Hallå finingar! Allt bra? Själv ligger jag hemma med feber och huvudvärk.. Fast det börjar bli lite bättre nu, det var värst i gårkväll, det var därför ni inte fick något inlägg på kvällen! Har precis duschat, haft hårinpackning och ansiktsmask, så nu är jag mjuk som en bebisrumpa och håret luktar underbart. Känner mej alltid friskare när jag har fräschat till mej!
Fick precis reda på att jag har gått vidare till sista skånelagsuttagningen! Så av 90st är vi numera 26 som alla vill ha en plats i skånelaget, mellan 18-20 kommer att gå vidare! Så just nu är jag sjukligt(hahah, det blev ju liite komiskt!) glad!
Nu ska jag äta dumlekolor och försöka se klart grey's säsong 7, 8an börjar ju nu på onsdag på femman!
Hoppas ni mår bättre, puss ♥


Kommentarer:
Postat av: MATHILDA

Grymt fin blogg ! :)

2011-10-03 @ 16:48:14
URL: http://980902.devote.se
Postat av: ha-nn-ah

Krya på dig Kajsa!<3

2011-10-03 @ 22:35:48
URL: http://thehannah.devote.se

Vad har du på hjärtat?:
Namn:
vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg?:

lätta på hjärtat!:

Trackback