saturday


min fina

Tjenare brudar!, och grabbar också såklart! har ju falktiskt några killar som föjler mej :)
Har precis varit ute och sålt kvällan med min lillebror.. Inte det roligaste att börja lördagmorgonen med! Hoppade iallafall ner i sängen igen när jag kom tillbaka. Så nu ligger jag här och funderar på att sätta igång en film. Ellenor kommer hit om cirkus en halvtimme, så det kanske inte är lönt.
Igår så va det sista dagen på praon, tråkigt faktiskt! Trivdes bra där, och det va hundra gånger bättre än skola. Fick iallafall ett otroligt avtackande. Rosor, choklad, biokort och ett fint omdöme! Trodde inte att jag skulle få något överhuvudtaget, så jag blev väldigt chockad. Nu är det fint på rummet med rosor, älskar rosor!
ha en mysig dag i höstvädret, puss♥


Kommentarer:
Postat av: Anonym

uuuuusch inte ok kajsa med den där bilden !!!! <3

2011-10-29 @ 20:21:48

Vad har du på hjärtat?:
Namn:
vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg?:

lätta på hjärtat!:

Trackback