One sunday morning

Godmorgon! ♥ har ni kommit ihåg att ställa om klockan?
Belv väckt redan vid halv nio idag, mamma var lite förvirrad i och med att klockan ska ställas om! Jag är fortfarande förvirrad.. Min dator ska tydligen ställas om av sej själv, men den är bara 20 i nio och min mobil är 20 i tio. Litar på min mobil i detta fall! Gick iallafall och la mej igen, med en kopp te och mysmusik. Nu får jag väl snart dra mej upp ur sängen och göra mej iordning, ska iväg och titta när min lillebror spelar match och sen till min farbror som har fyllt år! Ska se om min sis kan ta en outfitbild innan vi sticker. Ni får ha en mysig dag. puss♥


Kommentarer:

Vad har du på hjärtat?:
Namn:
vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg?:

lätta på hjärtat!:

Trackback