eleni gästbloggar

selmasflikka.devote.se
Hej alla kajsas fina läsare! Jag och Kajsa snacka nyss på facebook om vår bloggtorka i våra bloggar ,vi har helt enkelt inget att skriva om i våra bloggar! Japp så då kom ju Kajsa på att vi kan gästblogga åt varann , så det gör vi.
Vill bara ha sagt till alla er hur underbar denna tjejen är ! Galet fin , störtskön , skrattglad , vacker & helt enkelt en av mina närmaste vänner. Fortsätt följa hennes blogg ! Annars går ni miste om något , tycker liiite synd om er som inte känner Kajsa som jag gör , för hon är något av det mest äktaste jag känner till , haha och ja lite smått galen med. Vi har ju haft våra små äventyr genom dagarna! Allt från mysiga söndags dagar i soffan med Greys Anatomy till fågelatack på gataorna i stan. Ja ni vill inte ens veta hur det gick till hahhahaha ... Men ja det jag vill säga är att det inte går en dag utan att jag e såå himla glad som lärde känna henne för 2 år sen i skolan , när vi alla var småttingar på Linne som inte kännde varandra , höll oss till våra egna gamla skolkamrater och inte snackade med varann , till att bli såhär bra vänner.
hjärtat jag älskar dig något enormt.


Kommentarer:

Vad har du på hjärtat?:
Namn:
vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg?:

lätta på hjärtat!:

Trackback