heldag med innebandy

Kom hem för en timma sen. Har hängt i en innebandyhall i Hässleholm hela dagen. Det var som sagt uttagning till skånelaget, och om någon vecka så får vi reda på om vi har gått vidare till nästa uttagning! Kändes bra, så jag får hoppas på att jag visade allt! Det skulle egentligen vara beep-test(ni vet sånt konditionstest när man ska springa fram och tillbaka och man måste springa snabbare och snabbare, och man blir tröttare och tröttare!) men det blev inget(!) Det var lixom det som jag var mest nervös för. Nu har jag precis ätit pastasallad och nu ska jag upp och ta en dusch! Vi hörs mer ikväll!


Kommentarer:
Postat av: alice

Hoppas du haré bra!

Undrar bara var du beställde canvastavlorna du har på ditt rum o ungefär vad de kostade?

2011-09-03 @ 22:52:20
URL: http://alicehannamikaela.blogg.se/
Postat av: ha-nn-ah

åh, hoppas du kom med :D:D:D Håller alla tummarna i världen!!<3

2011-09-04 @ 00:25:11
URL: http://thehannah.devote.se

Vad har du på hjärtat?:
Namn:
vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg?:

lätta på hjärtat!:

Trackback