Hallå igen! Nu har jag harft en välbehövlig paus. Kör inte igång en ny blogg, men jag ska fixa en ny design och så ska jag uppdatera mycket mer!
Skolan började igår, inte alldeles för taggad på en ny termin, men mitt lov har varit awsome! Har hunnit med att fira jul och nyår med mina nära och kära, skurit mej i handen(3 stygn,weho) varit iväg med skånelaget på SM och tagit hem ett silver, träffat en massa vänner, shoppat en hel del och haft det allmänt bra bara! Ska inte göra detta inlägget så långt, tänkte mest säga att jag är tillbaka!
Hoppas ni har haft det riktigt bra vänner! love ♥


Kommentarer:
Postat av: En Kille :)

Vacker :)

2012-01-11 @ 19:25:08

Vad har du på hjärtat?:
Namn:
vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg?:

lätta på hjärtat!:

Trackback